ferideakdkdkf Canım benim lohusalığım çok ağır geçti, hemen ayaklandım fakat psikolojik iyi değildim. Dediğim gibi meme ucuyla emdi evet ama sonra sütüm kesildi ona da çok sıkıldım. Artık mama veriyorum sadece, ama oğlum gayet iyi bende toparladım kendimi. Sende bence sıkma canını. Herşeyin bir çaresi var. Bence asıl anne iyi olacak ki bebekte iyi olacak. Ben çok stres olduğum günler başladı oğlumun kolikliği, şimdi düzeldim oğlumda düzelmeye başladı🖤