Kızlar bebeğime ne zaman avakado yedirsem çok koyu yeşil dışkı yapıyor ve biraz katı oluyor sizler avakado yedirdiğinizde de bu şekilde mi oluyor? İshal yapar diye biliyorum ama benim kızımı sanki biraz kabız yapıyor. Yanlış mı biliyorum yoksa normali mi bu? 🤔