Zeyyyynep Serenity1 bi haftalık falan gebelik var 0-5 arasındaysa gebelik yoktur 5-50 arası bir haftalık gebeliktir gitgide yükselir değerin zaten seninde 22 yani gebesin
Serenity1 22,96 değer çıkmış çok korkuyorum acaba kimyasal mı diye. Yada belki daha minik diye mi az çıktı kiii
tosbiksmoms Serenity1 hayırlı olsun abimin eşi de 35 ile öğrendi kötü şeyler düsünmeyin sağlıklıdır bebişiniz.
Poncikkkk Serenity1 testler pozitif hayırlı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah daha yeni büyük ihtimalle çünkü çizgi silik cıkmş
Zeyyyynep Serenity1 bende o civarlarda öğrendim hatta dış gebelik falan dediler değer düşük diye korktum özele gittim meğerse daha 1 haftalık falanmış şuan kızım doğdu 6 aylık korkmayın olumlu düşünün sağlıkla gelsin yavrunuz çok normal değerinizin böyle çıkması minikdir daha