Merhaba, ben 40’ımdan beri cerazette kullanıyorum. Lohusa kanamam tamamen bitmemişti ama leke şekline dönüşmüştü. İlaçtan sonra kanamam epey bir arttı. Şu an 2 ay oldu doğum yapalı. Bu durumu yaşayıp kanaması biten var mı? İlacı bırakmalı mıyım yoksa yan etkisinin bitmesini mi beklemeliyim?