Fatmanrkuzey ben ilk doğdu zamanlarda aptamil kullanıyordum kabızlık sorunu yaşadık bide gazlı kakasını yapamayan bir bebekti daha sonra bebelac gold a geçtim ve aşırı derecede memnunum herkese de tavsiye ediyorum içeriği de aptamille birebir aynı bebelac gold içinde Farklı olarak sindirim sistemi düzenleyici var kakasını gazını zor çıkaran bebeklere ben kullandım kullanalı öyle bir sorunum kalamdı seçim sizin ikinci çocuğum olsa yine bebelac gold kullanırım