Hanımlar merhaba ben bu gaz şurubunu bebeğime aldım üstündeki kapakta tozu varmış ben gece bir cinnet anında kullanmaya başladım ve toz kısmı salak gibi farketmedim sulu kısmı veriyormusum sabahtan beri ve oğlum deli gibi bir durup bir ağlıyordu tozu karıştırmadan sadece şişedeki suyu vermişim ne olduğunu da bilmiyorum yaşayan var mı bunu daha önce