Yagmur-09876 Kızlar bebeğim 6 aylık oldu salı günü 6aylık aşıları yapıldı. Bu gün 4. Gün. kutlama için spaya götürmek istiyorum ama zararı olur mu sizce
Ozgee59 Yagmur-09876 6.ay aşılarında banyo yaptırılabiliyor. Zaten 4 gün olmuş bir sıkıntı olmaz bence
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Biz de çarşamba günü olduk, ben banyo yaptırabilir miyim diye sordum sıkıntı yok yaptırabilirsin dedi Sıkıntı olacağını zannetmiyorum