1 ay 6 günlük bebeğim var dün öksürüyor, salyası akıyor, burnu akıyor
Dün akşam hastaneye acile gittik kan aldılar enfeksiyon yok dedi doktor ateşi 38 di şurup verdiler düştü şimdi gene 37,6 falan çıkıyor özel hastanede geçen hafta muayene olmuştuk muayene ücreti vermeyeceğiz eğer şimdi gitsek yine götürsem mi doktora ? Yine kan alırlar mı acaba