Bende kullandım 1 litrede 3 litreye kadar olan sütler için iyi tutuyor mayası ben evdeki yorgurttan da kattım bir kase de sütü mayayı ve evdeki yorgudumdan 1 kaşık koyarak karıştırdım sonra sütun içine ekleyip minik kavanozlara tatlı oluyor bebeğim çok sevdi