Benim ki hiç emeklemesi asla istemedi, aslında 10 aylıkken falan yürümeye başladım elimizden tutarak sürekli yürüdü. 3-4 adım kendi kendine de atıyordu bir türlü cesareti gelmedi. Sonrasında nedense emekleyesi tuttu :) 1 yaş 15 günlük falandı kapı çaldı koş kızım baba. Geldi dedim koştura koştura kapıya gitti sonrasında zaten başladı :)