Arkadaşlar Selamlar .
1 buçuk yaşında kızım var emmeyi 5 aylıkken bıraktık. Uyku moduna geçtiği anda direkt baş parmağını ağzına atıyor ve uyku sorasında da aralıklarla parmağını emiyor. İlk başta çok fazla önemsememiştim fakat şuan parmağında intihap oluştu. Doktor bıraktırmanız gerekiyor diyor fakat nasıl bir çözüm bulabilirim. Görüşleriniz konusunda şimdiden teşekkür ederim ❤️