Öncelikle hamdusenalar olsun diyerek söze başliyim 😂😂bilen bilir benim bebeğim 2. Aydan sonra biberonu reddetti ne yapsam almadı denemediğim biberon ve mama çeşidi kalmadı sonra sütümü sağdım anladım ki benim kurabiyem biberon sevmiyor ağzında çiğniyor diliyle yitiyor öğürüyor hatta kusuyordu biberon verince. Bende artık biberon denememeye karar verdim hep emzirdim ama biberon almaması benim elim ayağımı bağladı işe başlıcam sadece memeyi kabul ediyor dışarı çıkıcam emzirme önlüğünü sevmiyor açıyor en son özel bi kliniği olan doktor buldum genel sağlık muayenesine gittik orda biberon reddini anlattım ve biberon alma çalışmalarına başladılar hemşireler her gittiğimde tüm biberonları götürdüm tek tek denediler ben direkt biberonu ağzına sokuyordum yada midesi bulanmasın diye yavaş yavaş ucundan veriyordum meğer damağına yapıştırmak gerekiyormuş uc kısmını böylece emme refleksini tetikliyormuş. philips avent olanın başı yumuşak olduğu için çiğneyip yitebiliyordu ama lansinohda öyle olmadı doktor bu biberondan devam edelim dedi bebeğimin dişi kaşınıyor 4-5 gündür boş biberonu eline veriyorum dokunmasını sağlıyorum ucunu dişine sürtüyorum hoşuna gitti kaşındığı için sonra kendi yanlışlıkla iyice ağzına yitti ve bi kaç kez emdi tabiii ben şok geri çektim diş etine degdirmeye devam ettim bugün sütümü sağdım yine dokundurdum biberona sonra dişine değdirdim sonra damağında tuttum ve emdiiiii🥳🥳biberon reddiyle uğraşan anneler bu mutluluğumu eminim anlıcaktır 😂60 cc kadar içti zaten öncesinde emmdi beni zorlamadım geri çektim artık her gün zorlamadan oyun şeklinde aynı şekilde deneyeceğim inşallah sizdede yararlı olurr