hanimhatun çok iyi anlıyorum canım seni ilk aylar insan yemek bile zor yiyor benim suyumu bile eşim içirirdi. İnşallah Rabbim kolaylaştırsın işini. Çok minik daha annesinin kokusunu arar minnoş. 😍 Alışmazsa zorlamayın bir müddet sonra o kendi yatağında en azından geceleri uyuyacaktır. Sen de iyi ki varsın. Çok fedakarsın, çok iyi bir annesin bebeğin çok şanslı ❤️ iş hiç bitmez bu arada boşver işleri düşünme herkes her şeye yetişmek zorunda değil. Geçecek hepsi emin ol. Kayınvaliden, annen var ise yakındalar mi bilmiyorum yardım etsinler arada. Siz de arada çıkın onlara gidin onların yanında mutlu hissediyorsanız iyi gelecektir. Herkesle kıyaslama kendini çünkü bu çok yıpratıyor insanı burada bebeği kendi kendine uyuyup her işini halleden üstüne kahvesini içen de, temizliğini yapamayan, yemeğini zor yetiştiren bir kahve keyfi yapamayan çocuğunu sürekli kucağında uyutan da çok iyi bir anne. 🥰