Herkese merhaba benim bebegim bi kabizlik gecirdi (zaten oldu olasi bagirsak problemi var ne gazı bitti ne ishali ne kabizi ) hastalandiktan sonra iyilesti ama ondan sonra da ek gidayi reddetmeye basladi. Siz 7 aylik bebislerinizi nasi besliyosunuz ? Ne kadar yemek yiyo? Ek gida tariflerinde neler yapiyosunuz?