ybk2019 aynen öyle arkadasımon sağlık ocağı hamileyken arıyodu yarın komtorlun var gel tammmı DİE ben bilerek gıtmedım eşime dedim arıcaklatmı bakalım nr kadar ilgililer sonuçta ben bebeğimin asılarınınoraya yaptırıom ılgınalaka zaten sıfır dedım gıtmedım ya madem arıcaktınız neden ertesi gün aramıosunuz drsım nıe 15 gün sonra bana dıo çocuğunuz kontrolünü sız takıp etceksınız ben değil dıo ya ben zaten söylüyorum bilerek getırmesım ası kartında yazıo ki asla da gecmem unutmak mümkün değil biz burada 80 kişiyi takıp edıyoruz herkesi tek tek arayışta gel dıyemem dıo şimdi neden dıosu. Dedim hemen sağlık bakanlığına atladı ya burasımı heryrmı boyle DİE merak ettım