KubraZey Kızlar 7. Aylık kızımın popo kısmında ve vajınasında 2 gün önce çok kızarıklık vardı pişiktir diye krem sürmüştüm bugün baya kurumuş ve derisi kırış kırış olmu ş ve bazı yerleri su toplamış isir isir neden kaynaklı olur bu başına gelen varmı acaba
serifeuckac KubraZey bizimde oluyor arada bezini geciktirdiğim zamanlarda oluyor genelde öyle olduğunda gün içinde bezini sık değişirtirip sürekli bepantol kullanıyoruz yada mustela iyi geliyor zeytin yağı da iyi geliyor
eymeen KubraZey sıcaktan olmuştur arada bezini açık bırak hava alsın. Ama dikkat et üşütmesin. bepanthol krem iyi geliyor bi dene istersen
KubraZey eymeen doktor bi krem söyledi canım ama bepantholü de aldım kullanmaya başladım doktorunki dermo troysd krem