Aaaa1864 Kendi yatağına nasıl alıştırabilirim önceden beşiğe koyunca uyanırdı şimdi montoseri yatak aldım direk orda uyuturum diye ama bu sefer de ben kalkınca uyanıyor nasıl alıştırıcam ortamızda yatıyor bu sefer çok yorgun uyanıyorum sabah halim olmuyor