Burciktosunannesi Merhaba güzel anneler hayırlı cumalar dilerim. Elinde 30 veya özellikle 40 kuponu olup kullanmayacak olan varsa özelden yazabilir mu. Şimdiden çok teşekkür ederim
Burciktosunannesi 2735 teşekkürler düşünceniz için bana 30 veya 40 lazım ihtiyacı olan kullanabilir bunu