slngkts Kızım 4 aylık, 2 kilo doğdu şuan 5 kilo. Kilo alımı çok yavaş doktorumuz bu şekilde söyledi. Hem mama hem anne sütü alıyor ama bir türlü toparlanamadık. Buna benzer durumda olup çözüm bulan var mı ?
tomvejerry slngkts ilk beş ayda doğum kilosunun iki katını bekliyorlar aslında normal geldi bana farklı bi doktora daha mı danissaniz
sedasayan1111 slngkts bizim de aynı durum ama sütüm yok ek gıda başladık 5.günümüz bugün ilk 3 günümüz çay kaşığı kadar yoğurt oldu 2 gün dinlenme diğer 3 gün patates olacak ama bizim ağır bir reflümüz ayrıca yumurtalıkta folikul bu hemen hemen her kız bebekte olurmuş ayrıca buna bağlı olarak bobrekte kuma benzer birsey tesbt edildi kilo alımı bu nedenle zayıflamış çok şükür iyi ama aynı ayda doğan bebeklere göre zayıf
betuss0142 slngkts benim bebeğimde 3.5 aylık 5200 kilo 2900 doğmuştu sadece mama içiyor 3 saatte 90 CC bile bitiremiyor Reflüsü var aşırı kusuyor ben de ne yapsam kilo aldırmıyorum fışkırarak kusuyor her gün
slngkts tomvejerry aile hekimimiz, ebemiz ve iki farklı doktor da aynı şeyi söyledi evet Bi gelişim var ama çok yavaş. Sütüm yetmediğini düşündüm mama başladık ama hâlâ aynı.
slngkts sedasayan1111 çok şükür iyi olmasına sevindim. 3 saatte 60 cc zor içiyor göğsümde de max 3 dk duruyor
slngkts sedasayan1111 hep böyleydi aslında kilosu düşük diye mide kapasitesi azdır diye düşündüm ama bakıyorum diger bebeklere 2 kilo doğan bir anda 7 8 kilo olmuş 120 150 cc içiyor üzülüyorum
sedasayan1111 slngkts benimki de az içiyor 90 ml ne yapsam da içmiyor sağlıklı olsun da gerisi hallolur inşaAllah
betuss0142 slngkts sma kullandım 6 güne kadar kaka yapmıyordu bebelaca geçtim şimdi her gün Kaka yapar oldu