Gulsahb Kullandığınız mayadan kaynıklı olabilir. Aldığınız süt yağsızsada olur. Ben 3lt sütü 10dk kadar iyice kaynatıyorum sonra kenara alıp 47dereceye kadar soğutuyorum. 4 yemek kaşığı kadar yoğurdu çatalla çırpıp üzerne birazda sütten ekleyip kıvamını açıyorum ve süte ekliyorum bir iki tur karıştırıyorum bu arada fırınımı 50derecede 5-10dk çalıştırıp tencereyi sarmadan ve ağzı açık şekilde koyuyorum. 5,5 saat fırın da mayalanıyor başlarda kapağını açmayın fırının ısı kaybetmesin. Sonra alıp dolaba koyuyorum bi gecede orda bekleyince açıp tüketiyoruz. Taş gibi oluyor.