Bebeğim 14. Ayına girecek ve hala daha elimden tutup beni yürüt diyor. Vallahi yıldım artık. Kendi ayakları üstünde duruyor ama bir türlü tek başına adım atmaya cesareti yok yani uğraşıyoruz ama nafile. Asla cesareti yok. Normal mi arkadaşlar? Bebekler kaçıncı aya kadar yürümeyebilir??