gmz170_ Kızlar kıxım 2 aylık 2 3 gündür çok iştahsız ayrıva çokta huzursuz salya akıtıyor kusuyor hiç bşy anlamadım bnde çok yoruldum kızımda ayrıca gören herkes çok zayıflamış diyorlar dünden pisikolojim alak bulak
gmz170_ Tosbikkkk götürdüm ya götürmedim değil kusması normal diyip gönderiyor dünden beri iştahsız eskisi gibi emmiyor