Bir anda hem iştahsızlık hemde sık sık uyanmaya başladı. Bir şey yedirirken ağzı acıyormuş gibi. Hiç bir şey yemek istemiyor eliyle itiyor sürekli.
( 17 aylık) 2. Azı dişleri kaldı çıkmayan göremiyorum ağzını açmıyor. Diş olabilir mi yoksa başka bir rahatsızlığı olabilir mi? Doktora götürsem mi kararsız kaldım.