alparslan1_ Kızlar bu aralar bebeğim hep pişik bence ıslak mendili değiştirdiğim için olabilir çünkü doğduğundan beri bezi aynı ve nerdeyse hergün banyosunu yaptırıyorum. Ama eski ıslak mendil de çok kimyasallıydı daha soft birşey arıyorum.
metehaninannesiiii alparslan1_ sleepy kullandım uni baby kullandim pure baby kullandim baby mee kullandik bunlar güzeldi
Dilararden Sleepy, pure baby organik, baby turco, prima, ebebek ıslak mendil. Bunları kullandım memnunum.