Gmoo bende internetten bakınca çok düşük ama doktorumuz doğduğundan beri aynı doktor o bi tablo tutuyor dediğine göre hep büyüme aynı orandı o yüzden sıkıntı görmedi ama tabi kilo olarak sınırda patolojik değil korkmayın demişti istersen en garanti doktora danış birden mi kilo kaybı oldu yoksa hep böyle miydi