Bssraa2 Bebeğim 11 aylık allah verirse yapacak bir şey yok ama henüz 2.çocuğa hazır değilim bu yüzden ne gerekiyorsa önlem almam gerekiyor nerede takıyorlar ücretsiz mi acıyor mu bunlar kafamda soru işareti yardımcı olurmusunuz teşekkürler şimdiden🙏
Emily37 Bssraa2 canım devlet hastahaneside özellerdeki kadın doğumcularda takıyor.özelde ne kadar bilgim yok.benimde doktorum önerdi ama yüzde yüz korumuyor kayma ihtimali oluyor dedi.spiral taktırsan bile eşinde korunsun demişti bilgin olsun
hnnl Bssraa2 canım ben özeldeki doktorum çok para istedi devlette taktırdım ben 1 ay oldu adetli adetsiz farketmez dedi taktı ama ona sadece güvenme eşin de korunsun onunla hamşle kalan da var ben spiral artı prezervatif kullanıyorum
smeyraeda Bssraa2 Sağlık ocağında taktırdım ama her sağlık ocağı takmıyor devletin belirlediği yerler oluyor. Hastayken takılmıştı ama hastanede hasta değilken de takılıyormuş artık.
Bssraa2 smeyraeda yaa öylemiymiş o zaman acele etmeme gerek yok bende hazır adet görmüşken taktırayım diyordum teşekkür ediyorum :)
hnnl Bssraa2 valal benim canım çıkık 3 normal doğama rağmen biraz icık acıdı çok değil takarken hissedilmiyor
slcnakarr Bssraa2 bende taktırdım bende takılırken çok ağrı oldu bi kaç gün sürdü dikkat ettim şuan iyi bir sıkıntı yok