susunbebekuyuyo Dalpa beyazı özellikle çok güzel kokuyor sleepy veya bu marka arasında alıyorum genelde
Mervetnl Dalpa hiçönermem doğum önesi stoklu aldım çocuğumu anında pişik yaptı. He evde kullanıcaz diyorsanız okay ben el yüz falan silmeye kullanıyorum mama sonrası
Dilaraortacc Dalpa kokusu falan çok güzel baybturco ya da benziyor ama ince ve küçük yani bi prima ya da family ıslak mendil gibi büyük değil
Wanderlust Dilararden hayir cildim hassas kendim icin de hep bebek urunleri kullanirim o yuzden bebek icin olanini aldim asla kullanamadm cok kotu bebegime de kullanmadm tabi ki
Dilararden Bayanın dediği meyveli olanlar onlar bebek için değil daha çok günlük kullanıma. Pure’nin organik pamuklu olanı var bebek için baby turco dan daha iyi benim şçşnn
Ygzbebis Ben çok beğenmiştim şuan baby turco, goon, sleepy, baby me hangisini uygun bulursam alıyorum hiçbiri dokunmadığı için ama pure wipeste büyüklüğü kalınlığı olsun hoşuma gitti yine alırım
Dalpa Mervetnl benim bebeğimin de cildi çok hassas korktum şimdi bulamıyorum marketlerde sleepy stogum bitmis
Dilararden Wanderlust ben 2 3 ay organik serisini kullandım bir sorun yaşamadım. Meyveli olanları da evde kullanıyorum o yüzden karıştırmış olabilir misiniz diye düşündüm.
2_anne_ Dalpa ben memnun değilim çok ama doğum yapmadan önce stoklamıştık. Yıkayıp sıkıyorum öyle siliyorum yazın da sürekli yıkıyordum mendil pek kullanmadım. Şimdi sadece kakasını yapınca suyun altına sokuyorum çişini ıslak mendille siliyorum ama dediğim gibi suyla yıkayıp sıkıyorum mendili önce. Doktorumuz da kullanırsan ıslak mendil bu şekilde yap demişti