Selintc Yakında kardeşimin bebeği olacak ikiz ama hala isim bulamadılar en sevdiğiniz kız ve erkek isimi nedir ❤️
durukusunannesi_ Selintc En başta tabi Duru 😄 Alya Güneş Doğa İnci İpek Hifa Erkek için Ömer-Kağan-Bera-(Oğuz Kağan -Alparslan gibi güçlü türk isimleri de çok hoş bence)
Ceka Selintc Ayza cok hoşuma gidiyor herkeste yok. Kızım olaydı kesin koyacaktım.ama üçüde erkek 🫢😀 Ay 🌜 gibi güzel yüzlü demek
Gizmokzilla Selintc kızlarda Lina ismi çok hoşuma gidiyo 🥲 erkeklerde de kaya falan baya beğeniyorum oğluma da çınar ismini koydum doğayı seviyorum gördüğünüz gibi 😅
Svgars Selintc 15 yıldır bi Bengisu hayalımdi hep kızım olsa koyarım ama olmadı ikisi de erkek erkek de Beytullah Aras dı onuda bıraktım zaten
Mikoiledikonunannesi Selintc ben iki oğluma da istediğim isimleri koyamadim malesef. İstediğim isim Eymen kiz olsaydida Miray