Kızlar 7 ay önce doğum yaptım 55 gün sonra regl oldum her ay düzenli gelirdi regl bu ay oldum ama çok tuhaf şekilde kanama kırmızı değildi ne kahve ne siyah gibiydi daha azdı neyse regl bitti dedim 2 gün sonra kahverengi akıntı gelmeye başladı arada geçiyo gibi oluyor sonra yine geliyor napıcağımı şaşırdım 20 gün olmuştur böyle yaşayan hiç oldu mu anlam veremiyorum doktora gidicem ama alttan bakarlar diye de yemiyor hiç yaşayan oldu mu ya böyle birşey