Sumshn odasini ayrmistim . İlk baslarda kucagmda uykusu gelene kadar gezdrip gozunu tam kapatmadan yatagna yatrdm dalana kadar da pat pat yaptm yaninda bekledm. Olmadi . Sonra direk yatagna yatrp pat pat pis pis yaptm olmadi . Daha o an aklima gelen herşeyi denedm ama olmadi . Benim kızım yatagnda yatmak istemio park yatak istedgnde bize ulasamayacak olmak onu rahatsz edio bnce . Temas sever cnku . Oes ettm bnde zorlamadm cnku gercekten huzursuz oluyodu hissediyorum . Smdi yer yatagn da yatio yabina yatip uyutuyorum gece son beslemeyi 23:30 gbi yapiyorum . Kendi yatagma gdiyorum sabaha karsi 4 gbi aglio tekrar gelip umdestek verip uyutuyorum