19 aylik olacak kızım resmen terminatör gibi son bir haftadır zar zor uyutuyorum dunnoglen mesela yarım saat uyumasına rağmen 10 buçukta zorla uyuttum zaten gece boyunca sürekli ağlamaklı dönüp duruyor sabahta 6 buçukta ayakta uykusu var ama mübarek uyumuyor hemen kalkıyor bu aylarda uyku gerilmesi mi oluyor anlamadım uykusuzluktan onu sürekli uyutmaya çalışmaktan yoruldum o uyanacak diye ne namaza nede tuvalete kalkabiliyorum uyutana kadar ikimizde perişan okuyoruz coxuk resmenn kriz geçiriyor yemekte yemiyor hiç bu aralar ne versem tükürüyor