Zumraarven Merhaba Yenidoğan 3 günlük bezinde idrarda yapışkansı sıvı gibi geldi Daha sonra damla olarak kiremit rengi kan gibi de değil gibi de bunun sebebi nedir bilen var mjdjr>!!<
tpbm1710 Zumraarven benim bebeğiminde 2. Gün turuncu renkte gelmişti doktor beslenmesi az diye mamaya başlattı😔😔