Ben sezeryan oldum hastanede mama verdiler emzirmeye calistim reddetti 3 gun sonra geldi sutum 3. Gun kontrolune gittigimizde mamaya devam edin kilo almamis dediler mama ver emzirme yaptim ama doymuyodu kontrollerde hep mama kelimesini duymaktan bikmistim 3-4 ay zar zor agzina sokuyordum bir iki saniye emio geri atiyodu kendini hep sonra mama veriyodum bu seefer mamaya alisti beni ittirsene yinede ezmiyordum 4.ayda onuda yapmadi agzina sokamadım memeyi hic istemedi bende artik mama vermeye baslaidm doktoru degistirdim baska doktora tum her seyini anlattim bebegimin sonra da dedimki hocam saclarim dokuluyo ee emzirmiyosun sutun yokki emzirsen vitaminin olur dedi yine üzüldüm bestlak solgar emziren anne cayi alkolsuz malt e bebekteki her seyi denedim artmadi ama ben mamayi nasil olsa mama veriyorum diye cocugumu baskalarina birakip gitmedim gezmeye ya da baskasina verdirmedim mamayi sen ver ben yatayim demedim basina yastik koyup biberonu tutturmaya calismadim hep kucagima aldim oyle verdim benim oglumda emziren annelere yapildigi gibi agzimla yuzumle oynuyor seviyor yüzümu guluyo bana olsun simdi ek gidaya basladik en azindan benden almadigi vitamini minerali proteini alacak oglum