Merhaba, oğlum 21 günlük . Normalde 21 gün içinde altını değiştirirken ağlardı . Yatağına yatarken ağlardı . Akşamdan beri ağladığı şeylere ağlamadı. Akşam uykusundaysa normalde huzurlu uyur besleninceye kadar ama devamlı gözlerini açtı ama ağlamadı.Gün içinde bir ara 4,5 saat bi işimiz vardı Düzen farklılığı olarak . Birde gece odada sivri sinek varmış yeni farkettik. Bebeklerde normalde ağladığı şeylere ağlamaması bu günlerde normalmidir? (Ateş ölçere baktım yok .birde bende bugün hep gaz problemi yaşadım ama çocuk baya bir alttan gazda çıkardı )