terazikadini 8.ay atağı ne böyle ya kafayı yicem ben uyutuyorum o uyanıyo 3 saatte 1yanındayım birde direniyor kafayı yicem
Dilaraa34 terazikadini son 2 aydır sabah 4-5 ten önce asla uyumuyor 8 aylığız ve şuan daha yeni uyuttum 🥲
terazikadini Dilaraa34 bizimki bu gece drendi hiç uyumadı bi ara sarıp sarmaladım komplede öyle uyukladı kısacık
Melike_ikra terazikadini 3 saat yine iyiymiş ben 20 günlük bebeğimi yerine koyduğum an uyanıyor bu saat oldu hala gözüme gram uyku girmedi ☹️
motherofLeyla Melike_ikra alttan yada üstten gazı vardır genelde o aylarda yerine koyunca uyanma sebebleri o ama bizim gibi büyüyen bebeklerin yerine koyunca uyanma sebebi ne bilmiyorum 😂
motherofLeyla terazikadini bizde öyleyiz malesef gündüz yanında gece yanında, ne doğru düzgün kendime vakit kalıyor ne ev temizliği felan yapabiliyorum
terazikadini motherofLeyla malesef ki öyle dün gece bi ara uyudu diye yanından kaçtım mutfağa toplayayım dedim 10 dk sonra uyandı birdaha başa döndük
Ulviyye14 guzelgun selam🥹şu son 1haftadır bende tek göz kaldım(((4ay 17günlüğüz.geceleri 1saate 1 uyanıp ağlıyor.gaz sancısı ve diş beni bitirdi..uykuda ağlıyo aslında,gözlerini açmıyor🤦🏻♀️
061 terazikadini benim bebeğim de 3 ay 1 günlük bizim de ataklarimiz başladı sebebsizce ağlayıp duruyor