Kızım zaten doğduğu günden beri, uyku eğitimi bile almamıza rağmen asla deliksiz uyumadı, erkenden yatıp uyumadı ve desteksiz uyumadı. Sabah 5te yatar öğlen 3e kadar uyurdu. Daha sonraları bunu gece 2-3 e kadar çektim, şimdi gece 12 gibi uyuyor 8de kreşe kalkıyor. Ayakta sallanmayı da kardeşi olacağı için yanlışlıkla karnıma vurmasın diye bırakmayı kabul etti kardeşini seviyor. 2 buçuk aylık kardeşi ve kızım her gece yanımda uyu diye ağlıyor. Gece 3-4 defa uyanıp anne diye ağlıyor krizlere giriyor. Halbuki kreşten geldiğinde evdeyken hafta sonları sürekli ilgi halindeyim, kardeşinin bakımında yardımcı olmasını sağlıyorum bezini getirmek banyosuna yardım etmek gibi. Ama her gece bi bebeğe bi ablasına koşturmaktan da ben yoruldum uykusuz kaloyorum çok 😔 bu durum nasıl geçer sizce psikolojik destek mi almalıyız kendimiz nasıl çözebiliriz