ipekozlemm35 Geçmiş olsun bize doktorumuz ateşlenme olabileceğini söylemişti ama ateşlenme yaşamadık sonuçta oraya bir kesik atıyorlar nasıl aşıdan sonra Ateş oluyorsa onun gibi düşünün Biz ateşten değil de huzursuz olmasın krem sürerken Ağlıyordu Can acımasın diye iki gün Calpol verdik çay kaşığı ile