dilaraaates ilk bebelac gold denedik
Hastanede sütüm gelmeyince onu verdiler sevince oyle devam ettik meme mamaa ilerledik sarılımta vardı cünkü bebelec bi süre sonra bize yaramadı
Alerji gibi yaptı yüzü pütür pütür oldu
Aptamile geçtik 2 ay kullandık oda pek kilo aldırmadı tekrar bi bebelac deneyeyim dedim yine aynınyapto yüzünü en son doktorun onerisiyle sma ya geçtik kilomalımı sınırda bizim malesef güya mama içen cocuk kilolu olur derler ya hani alakası yok ama smayla yols devam