Arkadaşlar merhaba, 42 günlük oğlum var doğumdan sonra sütüm çok az geldi ve mamaya başlandı hastanede sonrasında da sarılık oldu oğlum mamaya devam ettik. Sütüm sağınca 3/5 ml çıkıyordu ne yediysem içtiysem bir işe yaramadı hala da öyle. Belki bir gün mamayı bırakırız umuduyla ve tabi ne kadar anne sütü alsa kar diye EDS (memeden, besleme hortumuyla) emzirdim hep ama artık hortumu ağzına vermeden memeyi emmiyor ağzına alırkende yarım saat uğraşıyorum. :( artık çok fazlada stres oluyorum tabiki :( Benim yaşadığımı yaşayan anneler varmı? Sonrasında sütü artan yada mamayı bırakabilen oldumu? Biberon kullanıp sonrasında yine memeden emzirebilen oldumu? Desteğinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var :(