Cigdemkuzeyatasoy
demetdemircioglu
Ejderhahavva
HaticeY
Nefes
Poncikbirannis
Teşekkür ederim cevaplarınız için, Allah çocuklarımıza sağlık versin. Benim böcük de 15 aylık. Mama, meme, anne, baba, dede, Bebiş, çiş, su, süt, sıcak, acı, bitti, ver, gel, atta, bir, beş gibi daha sayamadığım kelimeleri söylüyor. Algılaması son birkaç ayda çok arttı bu da beni her gün çok şaşırtıyor. Her gün yeni bir şey öğreniyor ve beni büyülüyor. Verdiğim hemen hemen bütün talimatları anlıyor onu getir, bunu yap, şöyle yap dediğimde. Oyuncaklarla oynamayı pek sevmiyoruz ki ben de artık oyuncakların mantığının hepsinin aynı olduğunu düşünüyorum çocuk sıkılıyor. Biz genelde kitap okuyoruz ona bol bol anlatıyorum resimde gördüklerimi. Suyla oynatıyorum onu önlüğünü giydirip ona çok iyi geliyor. Mum boyayla boyama yapıyoruz. Montessorie oyuncakları seviyoruz. Sürekli parmaklarını sayıyorum ki saymayı öğrendi 5e kadar. Bütün organlarının yerini bilir gösterir. Oyuncaklar bebeklere yemek yediriyoruz, bezliyoruz, emzik ve su veriyoruz. Bana ev işlerinde yardım ediyor çamaşır bulaşık vs. Her gün dışarı çıkıyoruz sosyalleşmesini önemsiyorum. TV ve telefon en az seviyede kullanıyoruz. Babamız da ona ev yapımı değişik oyuncaklar yapıyor olta balık gibi onlarla oynatıyoruz. Yani benim işten ve evden kalan tüm vaktim onun hep birlikteyiz hiç yalnız kalmaz yalnız oynamaz. Hatırladığım bu kadar☺️