Sevindaniss benim bebeğimde 7 aylık ve 2 aydır hep o şekilde 8 de yatırıyorum gayet normal uyuyor fakat 2 saatte kalkmaya başlıyor ve bu gecede böyle devam ediyor. Emzirirken uyutmak bunu neden oluyormuş dediler ben uyandığında acıkıyormuş diye emziriyordum hep ama emzik gibi kullandığını fark ettim zor olsada bıraktım uyku süreci biraz daha uzadı fakat şimdi de dişler uykusunu bozuyor.