Merhaba kızım 4aylık 2 gün önce 4. Ay aşılarını oldu yaklaşık 2 haftadır da damakları kaşınıyor doktorumuz detinox jel önerdi kullanıyorum ama kızım 3 4 gündür uyurken uykuya dalarken inliyor ıııı ıııı sesleri çıkarıyor yarın doktorumuza gidicez ama merak ediyorum bir yeri mi ağrıyor neden böyle oluyor acile mi götüreyim napayım