Normalde yenıdogan donemı ılk 40 gun zorla uyanıyordu sut ıcırmek ıcın ben ayıltmaya calısyordum. 40 ından sonra degıstı ve gazlardan dolayı asla uyumamaya basladı hatta gunduz full ayık gece saadece 5-6 saat toplasan uyurdu. Ve kucakcıydı. Bızde 2 gun evvel buna emzık alıstırdık.ve ogunden berı uyanmıyor bebem . Zorla ben uyandırıyorum emmesı ııcn hatta ne yapıyosamuyanmıyor altını acıyorum gene de ayılmıyor bu cocuga ne oldu bunsefwrde uykunun ayarı kactı. Bırde dun relamax damlaya başladık her emzırmeden evvel 2 damla verıyoruz acaba o mu uyku yaptı. Cocuk ayılmıyor arkadaş . Bu normal mı kafayı yıcem aynı durumu yasayan oldu mu