Kızlar 5 gün sonra kızım 10 aylık olacak . 3 ay annw sütü aldı sonra mamaya başladık . Mamayı çok seviyordu güzelde içerdi 2 haftadır mama içiremiyorum 7 aylıkken alt iki dişleri çıkmıştı şimdi üstten iki diş çıkıyor bir de mamayı bıraktıgı zaman grip hırıltılı solunum olmuştu şurup ve hava kullandık hala da geçmedi kullanıyorum burnu tıkalıydı sürekli biberonu gördüğü an ortalığı yıkıyor . Kaşıkla da denedim enjektörle denedim yok içmiyor mamayı burnu tıkanık diye düşündüm bugün tıkanıklıgıda yok denedim yine içmiyor tiksindi mi acava ne yapmam lazım içmesi için günde sn az 500 cc içmesi lazımmış bi de bana bi akıl verir ne olur tecrübeli anneler ♥️