flybrk maşallah aslında çok güzel uyuyor yani öğlene kadar yatan bebek herkes ister 😊 ama geç uyuması sorun oluyor galiba size bir gün sabah 9 da kaldırın ve o gun akşam 9 buçuk gibi gece uykusuna geçmesini sağlayın belki düzene girebilir ama 6 aylık bebeler genelde dış döneminde olduğu için geceleri çok sık uyanırlar çığlık çığlığa uyanabilirler dişi çıkıcaktır ondan dolayı huzursuz olabilir dişleri ağrı yapıp bi anda ağlayarak kalkabilir sabır et güzel anne zamanla geçiyor biz 8 aylık olduk sayılır yavaş yavaş artık duzeliyoruz