Saçlarım sarı ombreliydi kuaförde koyu yaptırdım tamamen sarıları önce kızıl yapıp eşitledi şuan aralardan cıkmadı şükür ama çok beyazım cıktı boyamak istiyorum ama tutarmı ki koyu kahve suan sacım dipleri beyaz nasıl yapmalıyım boyayı koyu kahve değilde bi tık açığı ne ise onu yapmak istiyorum