mirayxs edaisikkaya benim bebeğim 2.720kg doğdu 2. Ayı yeni doldu 5 kilo şuan doktor normal dedi. Her bebeğin gelişimi kendine özel
zeynepkocaoglu06 Biz daha dün tartıldık 6.800 olmuş ama kıyas yapma her bebeğin gelişimi farklıdır 3.760 doğmuştu bebeğim normalmiş suan
edaisikkaya zeynepkocaoglu06 erkek mi bebeğiniz bilmiyorum persentile göre normal ama millet zayıf diyor
nese18 edaisikkaya bence normal canım. Benim bebeğimde 3 buçuk aylık 6.200 ve doktor ayına göre boyu ve kilosu için normal dedi.