Benim bebeğim 10 aylık yürüdü🫣🥰 ama ben bunları kafaya takmadım hiç Rabbim nasip edince yürüyecekler inşallah. Benim ki bana çekmiş galiba bende erken yürümüşüm.😇 Yani kısaca kafaya takmayın, nasip. Zaten yürüyecekler bir ömür, emeklemenin ve anne kucağının tadını çıkarsınlar🥰🤍