Özenle kaynatıp veririm oyuncaklarını. Dışarı hava almaya dahi çıksak değişir yıkanır kıyafetleri . Yıkamadan kaynatmadan hiç bir şey vermem . Hergun ev siler süpürürüm ellerimi sık sık yıkarım esimede tembih ederim . ama gel gör ki yavrum iyilesemedi 😭 ben mi yetersizim yalnışmı yapıyorum bilmiyorum yavrum daha 4 aylık üç antibiyotik kullanıyor kendimi yetersiz kötü hissediyorum. Ben 4 aylık bebeğime antibiyotik kullanmak kesinlikle istemiyorum ama kullanmasamda vicdan azabı var . Çok üzgünüm çok