GnsLna hamile iken şiddetli ağrı yaşadım sonra durdu doğum yaptım başladı sürekli acillik oldum emziriyorum diye sadece bı serum takip gonderiyorlardi ama oda fayda etmiyordu en son safra kesesinde taş var kanala düşmüş dendi araştırmaya yönlendirdi orda yatış yaptım 3 gün endoskopi yaptılar iki kere doktor 2 ay sonra gel ameliyat ol dedi ama ondan sonra hiç ağrım olmadı bnde gitmedim bebeğim o zmn 3 aylıktı şuan iki bitti şükür umarım geçmiştir